2016/09/15

Knižní lásky #1

Ahoj všichni!

Ráda bych vám představila pár knih, které jsem za poslední dobu četla a které mi přirostly k srdci. Jde o knihy, ke kterým se budu určitě znova ráda vracet. V mé domácí knihovničce zrovna nenajdete červenou knihovnu či fantasy, ale mnohem raději investuji do knih, u kterých si již předem myslím, že mi něco přinesou. Ze všeho nejraději mám motivační knihy, knihy zaměřené na cestování či skutečné příběhy lidí. A právě o takových knihách bude můj článek, ve kterém vám představím šest mých oblíbených knih! 

                                                           
                                                                           více v článku..

1) Jak si správně přát - Pierre Franckh




aneb 7 pravidel, jak si uskutečnit své sny. Úžasná motivační kniha, ve které její autor tvrdí, že nic není nemožné, pokud v to skutečně věříme od srdce, nepřipouštíme si zklamání a nenecháme zvítězit strach či negativní myšlenky. Často se nám naše sny neplní z toho důvodu, že je považujeme za nemožné a neumíme v ně věřit. Přeci jen často síla našeho rozumu je silnější než naše víra. Autor ve své knize popisuje, jak správně svá přání formulovat, jak se nám může dostat výsledku a jak se v ně naučit věřit. Možná se vám to bude zdát jako nesmysl a pouhá reklama, jak čtenáře nalákat, ale po přečtení knihy vám to všechno začne dávat smysl. Sama musím říct, že síla myšlenek, které vysíláme, je neskutečně silná. Určitě se vám alespoň někdy stalo, že jste potkali někoho, koho jsem například potkat nechtěli nebo se vám ozval někdo, na koho jste v ten den zrovna mysleli. I to je ukázka síly našich myšlenek. Vesmír nezná zápor a plní vše, v co přikládáme naši energii. Kniha se čte s neuvěřitelnou lehkostí a mě osobně neskutečně přinášela pozitivní energii. Mimochodem proč předem svá přání a víru v zákon přitažlivosti odsuzujete? Vždyť v to, že v něj budete věřit, vám nic špatného nepřinese a nemůžete nic ztratit, naopak. Tak to zkuste! 

2) Jednoduše buďte šťastní - Pierre Franckh





Knížka, která mě oslovila asi úplně nejvíce ze všech knih, co jsem kdy četla. Můžu doporučit všem, kteří by se rádi naučili myslet pozitivně, chtěli by najít ve svém životě ten správný směr a dosáhnout tak dlouhodobého štěstí. Kniha mě donutila se zamyslet nad spoustu věcmi ve svém životě a řekla bych, že od té doby vnímám život s takovým větším optimismem a všechno tak zbytečně neprožívám. Autor nás inspiruje k tomu, abychom si začali budovat svůj nový život, ve kterém můžeme být skutečně jednoduše šťastní a knihu obohacuje o své životní zkušenosti. Zabývá se například tím, jak o sobě přestat smýšlet negativně, naučit se věřit sám v sebe, nesrovnávat se s ostatními, naučit se milovat sám sebe i lidi kolem sebe, odpouštět, dokázat se oprostit od minulosti i věcí a žít tady a teď. Vysvětluje i to, co nám v životě brání ke štěstí a že to pravé štěstí je vlastně něco, co vzniká v našem nitru a ne na základě vnějších událostí. Kniha je obohacena o různé citáty i zamyšlení. Jsem přesvědčena,že opravdu nebudete litovat!  

3) Travel Bible - Petr Novák a Matouš Vinš



Cestování je jeden z mých největších snů, co mám, a doufám, že ve svém životě navštívím spoustu krásných míst ve světě. Travel Bibli by měl v rukou držet každý cestovatel, co třeba ještě nemá tolik zkušeností a rád by se o cestování dozvěděl nějaké užitečné informace. Dozvíte se například, jak a kde sehnat co nejlevnější letenky, jak na ubytování, co všechno je potřeba zařídit a vlastně úplně všechno, co je potřeba vědět při cestování na vlastní pěst. Dozvíte se také plno informací o digitálním nomádství či jak si dokázat díky cestování a nasbíraným zážitkům a zkušenostem vydělat. Můžu rozhodně doporučit, slouží jako vynikající příručka, která se prostě bude kdykoliv hodit! 

4) Cestování - nejlepší životní investice - Lukáš Kerhart




Naprosto úžasná knížka od sympatického cestovatele a karierního poradce Lukáše Kerharta. Lukáš ve své knize vypráví svůj příběh a zároveň motivuje čtenáře k tomu, aby vycestovali do zahraničí, protože právě tam mohou objevit sami sebe a nabrat potřebné zkušenosti do svého profesního života. Musím říct, že mě osobně kniha opravdu velmi namotivovala a doufám, že se mi takto do zahraničí také podaří vycestovat. Dříve jsem o tom ani tolik nepřemýšlela, zahraničí pro mě znamenalo spíše dovolenou, ale po přečtení Lukášovy knihy jsem si uvědomila, že jsem spíše měla v sobě strach z neznáma, kterého mě kniha dokázala zbavit. Vypráví i příběhy různých skutečných lidí, kteří právě díky tomu, že věřili sami v sebe a šli si za svými sny přes všechny překážky, dosáhli úspěchů. K konci knihy Lukáš přidává i spoustu užitečných odkazů, což mi přijde opravdu velmi přínosné. Knihu bych doporučila všem mladým lidem, kteří stále nevědí, kam by ve svém životě chtěli směřovat. 

5) Zpověď z děcáku až na přehlídková mola - Veronika Kašáková




Kniha od skvělé modelky Veroniky Kašákové, která vypráví svůj životní příběh od dětství až po současnost a snaží se tak inspirovat všechny mladé lidi, kteří zrovna nežijí tím nejlepším životem. Veronika popisuje své dětství, ve kterém to neměla opravdu vůbec jednoduché, neboť se ze zcela nefungující rodiny, kde vyrůstala se svým bráškou ve zcela příšerném prostředí a často trpěla hlady, dostala do dětského domova, který ji však přinesl i spoustu dobrého. Veronika ve své knize tvrdí, že sny se v životě plní, pokud si za nimi půjdeme a neztratíme v ně víru. Věří v sílu pozitivního myšlení. Dokázala svůj život obrátit o sto osmdesát stupňů, protože se nevzdávala. Musím říct, že její příběh mě opravdu chytl za srdce a sem tam mi ukápla i nějaká ta slzička a uvědomila jsem si, jak si svého života vážím a jednoho dne bych ráda pomáhala dětem stejně, jako to dělá dnes Veronika. Miluju životní příběhy skutečných lidí a pokud si chcete přečíst jeden opravdu lidský a emočně nabitý příběh, tak určitě nebude přečtení této knihy litovat. 

6) Minimalismus - Martina Bechyňová




Na tuhle knížku jsem se hrozně moc těšila, protože je od mojí oblíbené blogerky, která se pro mě stala obrovskou inspirací, a to z toho důvodu, jak je pozitivní, vtipná a jde si za svými sny. Kniha je taková její zpověď, ve které vypráví o své minulosti, kde byla součástí toho vymazleného blogového světa plného luxusu, pomluv a konkurence až po dobu, kdy si uvědomila, že tímhle způsobem už dále žít nechce a začala žít jinak - jednoduše a šťastně. Knížka je psána s obrovskou dávkou optimismu a právě to se mi na ní líbilo. Často jsem se u ní musela usmívat, vlastně občas dokonce i od srdce smát. Je to skvělá kniha ze života a s mnoha věcmi se s Martinkou ztotožňuju a v mnoha situacích i názorech vidím sama sebe. Je psaná i takovým motivačním stylem, aby se člověk naučil žít s takovou tou větší životní lehkostí a spokojeně. Kniha je ideální jen tak pro relaxování s kafíčkem nebo když potřebujete zlepšit náladu. Člověk si uvědomí, jak občas moc bere život vážně a že je to vlastně úplně zbytečné. Buďme šťastní tady a teď! Knihu nenaleznete v žádném knihkupectví, ale můžete si ji objednat na webových stránkách autorky, která ji vydává na vlastní náklady.

5 komentářů:

  1. Jak si správně přát jsem tedy nečetla, ale znám další a další knihy na toto téma. Z mojí zkušenosti vím, že to prostě funguje, ale nebude to fungovat nikomu, kdo je skeptický :).

    http://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nic z toho jsem nečetla, ale vypadá to suprově!

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to na skvelý výber kníh, sama sa teraz začínam o takéto knihy zaujímať čoraz viac a viac, pre mňa je zatiaľ top autorkou Lucia Kollárová, ktorá na vlastných skúsenostiach opisuje ako si poradiť vo vzťahoch, ako by mal správny vzťah vyzerať, že sa netreba vzdávať ,jej štýl ma skrátka motivuje. Tiež som čítala o pozitívnom myslení resp. o sile myslenia v knihe The Secret a vďaka pochopeniu tohto tajomstva som zvládla výšku s jedinou opakovanou skúškou aj to takou, z ktorej leteli na prvý pokus skoro všetci. Určite si nejaké z tvojich knih prečítam.

    OdpovědětVymazat
  4. Motivačnú literatúru milujem a po minimalizme pokukujem.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  5. Četla jsem Veroničinu Zpověď a jsem neuvěřitelně nadšená, že už pracuje na pokračování :)

    Maggie
    http://maggiemauve.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat